Vážení spoluobčané,
v posledních dnech a týdnech rezonuje v naší obci situace na naší poště, která nás mrzí. Dovolte mi proto, několik slov k celé situaci.
Předminulý týden naše Pošta Partner čelila situaci s přeplněním fiktivními balíky. To mělo za následek omezení služeb koncem minulého týdne. Tuto záležitost vyšetřují interní složky České pošty.
Z důvodu nemoci byl provoz Pošty Partner Bašť celý týden v provizorní režimu. Standardně je řídící Pošta Praha 8 připravena zajistit náhradní pracovníky, ale aktuálně čelí extrémnímu podstavu z důvodu nemoci a onemocnění COVID-19. Z tohoto důvodu nám nemohli a nemohou zajistit náhradního pracovníka pro zajištění standardního provozu naší Pošty Partner.
DOVOLUJEME SI VÁS INFORMOVAT, ŽE Z DŮVODU TRVAJÍCÍ NEMOCI BUDE OMEZENÁ OTEVÍRACÍ DOBA V PŘÍŠTÍM TÝDNU 4.12.-8.12 V ČASE OD 17.00 DO 20.00 HOD.
Velké poděkování patří třem úžasným dámám, které má Obec k dispozici na dohodu, a které vedle svého trvalého zaměstnání zajišťují ve volném čase a na úkor vlastních rodin provoz Pošty Partner Bašť. Tyto pracovnice jsou plně vyškolené, mají kvalifikační zkoušky a patřičné oprávnění a zkušenosti s prací na poště. Za celou obec DĚKUJEME!
Dále chci své poděkování adresovat paní Markové z řídící pošty Praha 8 za její nasazení v řešení vzniklé situace. Pro lepší koordinaci služeb České Pošty v naší obci, jsme se dohodly o přidělení osobního čísla, které jsem v pátek obdržela. Takto budu moci osobně přebrat dopoledne zásilky, které již nebudou muset být přesměrovávány na líbeznickou poštu. V pondělí ještě budeme ladit detaily, ale pevně věřím, že se vše podaří.
Závěrem na vysvětlenou: veškerá organizace poštovních služeb jako je přesměrovávání zásilek apod. je pouze v kompetenci České pošty nikoli obce samotné.
S přátelským pozdravem
Katěřina Nováková
starostka